Thursday, September 9, 2010

INI HANATERAH PUNYA HAHAHAHA :p








kata orang, :d bila pandang awan diri ini akan merasa tenang dan nyaman kih3 :D ... dah menjadi kesukaan :$ dan kehobianku untuk mengambil gambar awan gemawan esp bila time2 nak maghrib :O . ada satu masa tu, ku nak ambik gambar awan time nak maghrib, tiba-tiba ada kawan tegur.."tak takut ke ambik gambar time maghrib ni? :f nanti kang nampak "mende lain" :v huhuuu... :f tapi aku okke je(bajet agahh) :mj haha.. sebab di sebalik "mende lain :v " tu, tersimpannya seribu ketenangan :) dan .... tak tahu kenapa, rasa tenang dan bahagia :L selepas menikmati awan di kala matahari mahu terbenam itu. :mj :angel kadang2 terasa diri ini terlalu "excited" :r utk snap gmbar awan2.. hehe :$ oleh itu, saya telah membuat koleksi dengan hanya menggunakan henpon murah :f yg juga merupakan henpong(sori pengaruh terengganu saye kuat hahaha :r ) kedua saya iaitu sony ericsson :brow (tentunya menghasilkan kualiti gambar yg xseberapa huhuuuuu :f (T__T) )dan telah mengambil gambar awan2 tersebut. lokasinya di iptb :) , terengganu :O . hehe..excited lah! :mj hahaha ^^ :mj :mj :mj ;)

No comments:

Post a Comment

nak komen tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget